Keresés ebben a blogban

2012. november 26., hétfő

a csodás PARIS....

PARIS..azaz Párizs....kinek mi jut róla eszébe?Nekem az Eiffel torony,és valamiért a lila-fekete-fehér kombó :)

Sudoku torta párja (az előző bejegyzésben írtam róla)...A feleség a munkájából adódóan sokszor utazik Párizsba....szegény hogy sajnáljuk ,mi? :).....hát ezért ez a torta.....és kávékrémmel töltöttem,mert ugye nem édesszájúak,így nem cukroztam meg annyira és már nem is volt gelyédes ,illetve az  tudom hogy a kávét szeretik....jó választásnak tűnt,ízlett mindenkinek .

Azért szeretek meglepi tortákat csinálni,mert akkor a saját ízlésem szerint készíthetem,és ha van egy technika akkor azt meg is valósíthatom rajta :)Most több is akadt,de a legfőbb a steppelés volt,amit már régebben próbáltam,de nem volt annyira sikeres,most viszont kaptam kölcsön egy steppelőt és nagyon élveztem a díszítést,a  másik meg a pöttyözés volt a találkozásoknál,sajnos a képeken a felirat miatt annyira nem látszik,hátul meg nem csinálta képet,na majd a következőnél....Összeségében az egyik kedvenc tortám lett,és nagyon sajnáltam leszedni a díszítést és felvágni :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése