Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 6., szombat

a következő...

...... tortát barátnőmék kapták,már rég tervezgettem hogyha lesz buli,akkor milyet készítek,hisz különleges kell hogy legyen,mert 3 eseményt ünnepelnek együtt....a férj szülinapját a feleség névnapját és az első házassági évfordulójukat.....először 3 kis tortában gondolkodtam,de közben kiderült hogy nem lesz buli,illetve csak páran lemennek a nyaralóba ünnepelni,így csak 1 torta kellett,de szerettem volna ha mind három esemény megjelenik a tortán.....és láttam egy tündéri gólyás tortát,és mivel a pár gyermeket szeretne, ezért még annak is rá kellett kerülnie a tortára:)))A fiú fele,diós volt és mivel nagy Milan rajongó,így mi mással díszíthettem volna az ő felét,mint egy Milan logoval,barátnőmet a neve jelentésével ajándékoztam meg és milka noisette-s trüffelkrémmel,hisz nagy csokirajongó,és persze az első házassági évfordulójukról is megemlékeztem,mindezek összetartozását egy jing jang tortán hoztam össze:
a poén a végére az lett hogy a fiú a csokisra,a lány pedig a diós töltelékre ugrott rá:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése